Loving Me E-Shop!

Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

Aγαπημένη μου,


έκλεισα τα μάτια και σε συλλογίστηκα
και μου ήρθε η ΓΛΥΚΕΙΑ γεύση του παγωτού που απολαμβάνουμε
τα μακρυά , ιδρωμένα απογεύματα του καλοκαιριού

Μου ήρθε η ΗΡΕΜΙΑ του χουχουλιάσματος
από το τύλιγμα ζεστής ,μαλακής κουβέρτας του χειμώνα

Μου ήρθε , η ΔΡΟΣΙΑ στο σώμα
από ένα πρωινό , μοναχικό μπάνιο στην θάλασσα

Μου ήρθε το ΘΑΡΡΟΣ των μικρών χελιδονιών
πριν από την πρώτη , την πιο σπουδαία τους πτήση

Μου ήρθε η ΝΤΡΟΠΑΛΗ ,η ΕΛΚΥΣΤΙΚΗ μυρωδιά
του ώριμου ,φρεσκοκομμένου γλυκού πεπονιού

Μου ήρθε η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ , που κρύβεται
στο πηγαίο γέλιο του αχρόνιστου , αφημένου παιδιού

Μου ήρθε η ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΟΤΗΤΑ όχι του αφελή , αλλά αυτού
που πόνεσε πολύ και διαλέγει τα πράματα ναλλάξει

Μου ήρθε η ΠΟΛΥΤΙΜΗ αίσθηση
της διαπίστωσης ότι δεν είμαι μόνη

Μου ήρθε στον νου η λέξη ΦΙΛΙΑ,
και η λέξη ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Με αγάπη ,Μαίρη  Παναγιώτου..
΄


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου