Loving Me E-Shop!

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Άσκηση

Κτίζεις την φυλακή σου κάθε φορά που έχεις δυσκολία                                                                                                                              να εκφράζεις τα συναισθήματα σου , 
να μιλάς την αλήθεια σου  και αλλάζεις συμπεριφορά 
για να αρέσεις τους άλλους και να αισθάνεσαι ότι  είσαι αποδεχτός.
Κτίζεις την φυλακή σου κάθε φορά που φοβάσαι μήπως  πονέσεις τους άλλους,
Eχεις ανάγκη την επιδοκιμασία και νιώθεις ενοχές χωρίς να υπάρχει λόγος.

ΑΣΚΗΣΗ

Ακου μουσική που σε χαλαρώνει ,  οραματίσου τους γονείς σου και δήλωσε,


μου αξίζει να αγαπιέμαι όπως είμαι,
νιώθω ελεύθερος να σας εκφράζω τα συναισθήματα μου,
νιώθω ασφαλής να σας μιλώ την αλήθεια μου,
αξίζω άσχετα απο την συμπεριφορά σας ,
αξίζω άσχετα από την γνώμη σας,
αξίζω ακόμα και όταν δεν με επιδοκιμάζετε,
αξιζω ακόμα και όταν κάνω λάθη,
είμαι αθώος , έκανα τα καλύτερα που μπορούσα σε κάθε κατάσταση,
δεν είμαι υπεύθυνος για τα συναισθήματα σας,
εγώ ορίζω την ζωή μου,
μου αξίζει να αγαπιέμαι έτσι όπως είμαι
αξίζω τα καλύτερα 
αποδέχομαι τον εαυτό μου έτσι όπως είμαι                                                                                             

Η άσκηση να γίνεται καθημερινά από 21 ημέρες μέχρι 3 μήνες .                                                                Αν παραλέιψεις να τον κάνεις μία ημέρα θα αρχίσεις να μετράς                                                                από την αρχή. Μόνος θα καταλάβεις πότε θα σταματήσεις την άσκηση .                                               Να παρατηρείς την αντίδραση σου στη συμπεριφορά  των άλλων καθημερινά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου