Loving Me E-Shop!

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

ΠΟΙΑ ΕΊΜΑΙ ;


Δεν είμαι η ταυτότητα που μου έδωσες. 
Δεν είμαι οι σκέψεις σου  .
 Δεν είμαι οι πεποιθήσεις σου.
Δεν είμαι η ιστορία σου.
Δεν είμαι η ανασφάλεια σου , οι αδυναμίες σου, το βόλεμα σου, οι φόβοι σου. 

Δεν είμαι η αποδοκιμασία και η αμφιβολία στο πρόσωπο σου


Δεν είμαι αυτό που αποφάσισες για μένα ούτε και  αυτό που σε βόλευε να είμαι.


Μα εγώ, 
σε άκουσα 
σε πίστεψα,
παρερμήνευσα,
 φορτώθηκα,
με αμφέβαλλα
με ξέχασα.



Οταν απελευθερώσω τις σκέψεις  και τις πεποιθήσεις σου. 
Οταν σταματώ να σε  πιστεύω  ,  να αδιαφορώ για  τα λεγόμενα σου .
Οταν σταματώ να ακινητοποιούμαι από την έκφραση και την αμφιβολία στο πρόσωπο σου, τον τόνο  και την ειρωνία στη φωνή σου .
Οταν σταματώ να λογοδοτώ στα < γιατί ;>
Οταν σταματώ να επηρεάζομαι από την αρνητικότητα  σου.
Οταν σταματω να υπακούω , να καθοδηγούμαι, να  σε έχω αρχηγό.
Οταν σταματώ τα  δικά  σου π ρ έ π ε ι τους  και τους κοινωνικούς κανόνες και τα στερότυπα.
Oταν σταματώ  να ακούω πως  κάτι θα έπρεπε να είναι έτσι ή αλλιώς.
Οταν σταματώ να ακούω ότι έπρεπε να κάνω αυτό ή το άλλο.
Οταν σταματώ να ακούω ότι κάτι είναι καλό ή κακό και σωστό ή λάθος.
Οταν γκρεμίσω τους τοίχους που μου έμαθες να κτίζω για να μην πληγωθώ.
Οταν δεν σου επιτρέπω να με ελέγχεις

Οταν  είμαι ελεύθερη να είμαι τρωτή , αυθεντική και ελεύθερη  να αποκαλύπτω τον εαυτό μου.


Αυτό που μένει είμαι  ΕΓΩ .
αυτό που προορίστηκα να είμαι και όχι αυτό που ήθελαν να είμαι,
αυτό που προορίστηκα να είμαι και όχι αυτό που μου επέτρεψα να είμαι,

ένα θεικό πλάσμα ,
άξιο παιδί του θεού  που νιώθω την αξία μου στο κύτταρο μου,
βλέπω την ομορφιά μου ,
αναγνωρίζω τις ικανότητες μου ,
υπερήφανη για την ιστορία μου,
να αγαπώ ότι με κάνει διαφορετικό από εσένα,
να εμπιστεύμαι την σοφία μου,
να ακούω την φωνή μέσα μου
να ακολουθώ την ενέργεια μου,
να ακούω  και να ακολουθώ την καρδιά μου,
να βλέπω με τα μάτια της ψυχής μου,
να ακούω με την καρδιά μου,
να υπηρετώ πρώτα εμένα και μετά εσένα ,
πληρης και επαρκής και  τέλεια έτσι όπως είμαι ,
πνέυμα σε σώμα, 
κληρονόμος της απεριόστης αφθονίας του θεού,
τολμώ να ζήσω τον ύψιστο σκοπό της ζωής μου,
 και γίνομαι ο συνδημιουργός μιας ζωής που απολαμβάνω

    επειδή μου επιτρέπω  και είμαι ελεύθερη να ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ!





                  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου